خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی:

رهبران حزب لیکود نازی و مافیا هستند

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۸۴۹

کانال ۱۳ اسرائیل فاش کرد که وزیر ارتباطات این رژیم به دنبال حذفش از فهرست نامزدهای انتخابات آینده با حمله به رهبران حزب حاکم لیکود، آنها را نازی و مافیا توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «ایوب قرا» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی امروز- چهارشنبه- به مقر حزب «لیکود» در تل آویو رسید تا دلیل مخالفت با درخواست تجدید نظر او در نتایج انتخابات داخلی حزبش را توضیح دهند. 

البته این نتیجه پس از درز خبری در روزنامه‌ها مبنی بر دستور «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر حزب لیکود برای ترور سیاسی قرا به دلیل اتخاذ مواضع مخالف علیه وی و کابینه قابل پیش‌بینی بود. 

دو هفته پیش در آستانه انتخابات مقدماتی داخل حزب لیکود، قرا به دنبال نشت این اخبار طی اظهارات مطبوعاتی اعلام کرد که روابط صمیمانه او با نتانیاهو تغییر نکرده است. 

قرا در ادامه گفت: «من تنها کسی هستم که نتانیاهو به وی وعده وزارت در کابینه آینده را داده است و پیام ترور سیاسی توسط برخی متقلبان حزب مطرح شده که به دنبال آسیب رساندن به برخی افراد هستند». 

وی در این اظهارات همچنین از وفاداری کامل به نتانیاهو تا آخرین روز عمر خود صحبت کرده بود و اینکه کسی نمی‌تواند پایه‌های دوستی ما را تخریب کند». 

اما نتایج انتخابات، صحت اخبار درز شده به بیرون و تسویه سیاسی با قرا را تایید کرد.

حزب لیکود درخواست قرا را برای تجدید نظر رد و وی را به ایجاد نفاق در داخل این رژیم متهم کرد. 

قرا در بحثی داخل حزب لیکود،‌ رهبران آن را نازی توصیف و به باندبازی متهم کرد.

«سگالیت گوزلان» وکیل قرا اظهارات منتسب به موکلش را رد کرد و گفت که این اظهارات حقیقت ندارند و درست است که قرا در مناقشه داخلی حزب شرکت کرد اما همه کسانی که او را می‌شناسند، می‌دانند که او هرگز چنین حرف‌هایی را نمی‌زند». 

پس از ظهور «بنی گانتز» رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی که به تازگی حزب «امنیت برای اسرائیل» را تشکیل داده است به عنوان رقیب اصلی نتانیاهو که بر اساس نظر سنجی¬ها تعداد زیادی از کرسی¬ها را بخود اختصاص می¬دهد، تنش در حزب لیکود افزایش یافته و شانس نتانیاهو را برای پیروزی در اتخابات تهدید می¬کند.

گانتز در واکنش به اتهامات تبلیغاتی و سیاسی علیه خود مبنی بر ضعف سیاسی  با حمله تند به نتانیاهو گفت: «آن زمان که من با سربازان به کمین¬های شبانه می¬رفتیم تو در حال بازی و سرگرمی در سالن¬های  تلویزیون بودی». 

نتانیاهو در واکنش تند به گانتز گفت: «خجالت بکش .. من زندگی¬ام را به خاطر این رژیم به خطر انداختم . بارها در جنگ زخمی شدم که اخرین آن در کانال سوئز بود». 

بسیاری از ناظران سیاسی نسبت به پیروزی گانتز تردید دارند به ویژه اینکه افکار عمومی اسرائیل به جناح راست گرایش داشته و گانتز شخصیت قدرتمند و کاریزماتیک ندارد. 

روزنامه «هاوتس» امروز- چهارشنبه نوشت که صهیونیست¬ها از حمله تند گانتز به نتانیاهو استقبال کردند و هدف آنها جایگزینی حزب گانتز به جای حزب لیکود است. 

روزنامه «یسرائیل هیوم» نزدیک به نتانیاهو در واکنش به اظهارات روزنامه «هاوتس» نوشت:‌«حمله انتخاباتی آغاز شده و گانتز به طور هیستریک در تمام جهات انتقاد می کند».

بر اساس نظر سنجی جنبش «افسران امنیت اسرائیل» بیشتر اسرائیلی¬ها با پیوستن کرانه باختری به سرزمین¬های اشغالی مخالف هستند. همچنین بالاترین درصد موافقان این طرح در میان حزب «کلنا» به رهبری «موشی کحلون» وزیر دارائی و حزب «راست جدید» به ریاست «نفتالی بنت» ویزر آموزش رژیم صهیونیستی قرار دارند. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز