خبرگزاری کار ایران

انتقاد مجدد ترامپ از رسانه‌های آمریکایی و برنامه «شنبه شب»

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۲۶۲

رییس‌جمهوری آمریکا بار دیگر با انتشار پیام‌هایی در توییتر، از رسانه‌های این کشور انتقاد کرده و آنها را دشمن واقعی مردم خطاب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا امروز-یکشنبه- به شدت از رسانه‌های این کشور انتقاد کرده و آنها را دشمن واقعی مردم خطاب کرد.

رییس‌جمهوری آمریکا همچنین برنامه زنده «شنبه شب»-یکی از پر بیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی در آمریکا و جهان- را مورد انتقاد شدید قرار داد.

ترامپ در توییترش نوشت: «چیز خنده داری در رابطه با شنبه شب در شبکه دروغگوی ان‌بی‌سی وجود ندارد. سوال این است که چگونه حمله‌های این برنامه علیه جمهوری‌خواهان بدون پاسخ بوده است. مانند اتفاقی که برای سایر برنامه‌ها رخ می‌دهد؟ این مساله خیلی غیرعادلانه بوده و باید درباره آن تحقیق شود. این تبانی واقعی است!»

Nothing funny about tired Saturday Night Live on Fake News NBC! Question is, how do the Networks get away with these total Republican hit jobs without retribution? Likewise for many other shows? Very unfair and should be looked into. This is the real Collusion!

— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) February 17, 2019
توییت ترامپ پس از آن منتشر شد که برنامه زنده شنبه شب با استفاده از طنز از تصمیم ترامپ برای اعلام وضعیت اضطراری انتقاد کرد.
ترامپ در توییت دیگری از تمامی رسانه‌های آمریکایی انتقاد کرده و مدعی شد باوجود بدگویی‌های رسانه‌ها، او و حزبش از مقبولیت بسیار بالایی در آمریکا برخوردار هستند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز