خبرگزاری کار ایران

وزارت خارجه پاکستان:

سفر بن سلمان به اسلام آباد یک روز به تعویق افتاد

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۵۱۹

وزارت خارجه پاکستان امروز- شنبه- در بیانیه­ ای اعلام کرد که سفر ولیعهد سعودی به اسلام آباد به فردا موکول شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه پاکستان با انتشار بیانیه­‌ای اعلام کرد که سفر «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی به اسلام‌آباد به فردا-یکشنبه- موکول شده است. در این بیانیه دلیل تأخیر سفر ذکر نشده است.

قرار بود ولیعهد سعودی امروز در رأس هیأتی از مقام‌ها و بازرگانان سعودی در قالب سفری دو روزه از اسلام‌آباد دیدار کند.

این نخستین سفر بن سلمان به اسلام‌آباد است که به دعوت «عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان صورت می‌گیرد.

بن‌سلمان در این دیدار با مقام‌هایی بلندپایه چون «عارف علوی» رئیس‌جمهوری، «عمران خان» نخست‌وزیر و «قمر جاوید باجوا» فرمانده ستاد ارتش پاکستان نشست خواهد داشت.

«شاه محمود قریشی» وزیر خارجه پاکستان پیش از این بر اهمیت دیدار ولیعهد سعودی از این کشور تأکید کرده بود. قریشی در حاشیه نشست امنیتی مونیخ در اظهارنظر نسبت به سفر بن سلمان گفت:‌ «پاکستان و عربستان از دیرباز از روابط خوبی در سطح سیاسی برخوردار بوده‌­اند اما به اعتقاد من این دیدار روابط دوجانبه را به سطح جدیدی از همکاری اقتصادی ارتقا داده و زمینه‌ساز بسیاری از سرمایه گذاری­‌های جدید در پاکستان خواهد بود، این موضوع بسیار خوب است و ما از آن خوشحالیم».

عمران خان نیز با تقدیر از «اصلاحات» بن‌سلمان تأکید کرد که پاکستان می­‌خواهد شاهد عربستانی قدرتمند در عرصه بین‌المللی باشد. وی تأکید کرد که ولیعهد سعودی اصلاحات مدرن انجام می­‌دهد و ما از او حمایت می­‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز