خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروهای آمریکایی در شبه‌جزیره کره:

هیچ تغییر ملموسی در توانایی‌های نظامی کره‌شمالی صورت نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۳۷۶

فرمانده ارشد نیروهای آمریکایی در شبه‌جزیره کره نسبت به کاهش تهدید از سوی کره شمالی ابراز تردید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی‌ان‌ان، فرمانده ارشد نیروهای آمریکایی در شبه‌جزیره کره روز گذشته -سه‌شنبه- به نمایندگان سنا گفت که «به‌رغم کاهش» تنش‌ها از سوی کره‌شمالی، از زمان دیدار «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا با «کیم جونگ‌اون» رهبر کره‌شمالی «تقریبا هیچ تغییر ملموسی» در توانایی‌های نظامی این کشور صورت نگرفته است. 

ژنرال «رابرت آبرامز»، فرمانده نیروهای آمریکایی در شبه‌جزیره کره، در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح گفت: «نسبت به این قضیه اطمینان کامل دارم که به‌رغم کاهش تنش‌ها در منطقه غیرنظامی کره و توقف تحریک‌ها، تقریبا هیچ تغییر ملموسی در توانایی‌های نظامی کره‌شمالی روی نداده است».

آبرامز گفت که «توانایی‌های متعارف و نامتقارن» کره‌شمالی همچنان کره‌جنوبی، ایالات متحده و متحدانش را در معرض خطر قرار داده است. وی افزود که این امر همچنان ضرورت «حضور و آمادگی نیروهای آمریکا برای بازدارندگی اقدام‌های تهاجمی و احتمالی» را نشان می‌دهد.

این در حالی است که رئیس‌جمهوری آمریکا بناست در تاریخ ۲۷ و ۲۸ فوریه در ویتنام با کیم جونگ‌اون دیدار و گفت‌وگو کند و بسیاری نسبت به پیشرفت‌های حاصل شده در جریان این دیدارها ابراز تردید کرده‌اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز