خبرگزاری کار ایران

بانک دولتی هند خبر داد:

وام‌دهندگان به دنبال طرحی برای بازسازی ساختار بدهی‌های «جت‌ایرویز»

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۷۶۲

بانک دولتی هند امروز-پنجشنبه- اعلام کرد که بدهکاران شرکت هواپیمایی جت ایرویز به دنبال بررسی طرحی برای حل مشکلات بدهی‌های انباشته به شرکت هواپیمایی هند هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، بانک دولتی هند اعلام کرد که وام‌دهندگان شرکت هواپیمایی «جت ایرویز» به دنبال بررسی طرحی برای حل مشکلات بدهی‌های انباشته شده به شرکت هواپیمایی هند با توجه به احتمال‌های روزافزون طرح نجات اتحادیه هواپیمایی شریک اصلی این شرکت هستند.

شرکت جت ایرویز اعلام کرد که در حال بررسی طرحی با ذینفعان است که شامل گزینه‌هایی برای تامین مالی با ترکیبی از بدهی و سرمایه، نسبت سرمایه‌ای است که توسط طرف‌های مرتبط و تغییر در هیات مدیره این شرکت وارد می‌شود.

بانک دولتی هند با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این بانک دولتی می‌خواهد تصریح کند که وام‌دهندگان در حال بررسی طرح بازسازی ساختاری مطابق با چارچوب عمل بانک مرکزی هند برای حل مشکل دارایی‌هایی هستند که باید ثبات درازمدت شرکت را تضمین کنند.

اظهارات مسئولان شرکت «جت ایرویز» و بانک دولتی هند،‌ بزرگ‌ترین وام‌دهنده آن پس از گزارش «سی‌ان‌بی‌سی‌تی» مطرح شده است. در این گزارش به نقل از «تونی داگلاس» مدیر اجرایی اتحادیه هواپیمائی خطاب به بانک دولتی هند آمده است: «اتحادیه هواپیمایی سهام شرکت جت ایرویز را با تخفیف ۴۹ درصدی و پرداخت فوری ۳۵ میلیون دلار به منظور نجات مالی این شرکت هندی خریداری کرده است».

سهام شرکت جت ایرویز صبح امروز سه و هفت دهم درصد کاهش یافت. این در حالی است که این سهام در جلسه پیشین به دنبال صدور این گزارش، هشت درصد سقوط کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز