خبرگزاری کار ایران

تبریک ماتیس به سربازان آمریکا به مناسبت کریسمس

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۶۹۴

وزیر دفاع پیشین آمریکا که دو ماه زودتر از موقع مقرر از سمتش کنار رفت، به سربازان این کشور کریسمس را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «جیمز ماتیس» وزیر دفاع مستعفی آمریکا که دو ماه زودتر موقع مقرر از سمتش کنار رفت، به سربازان این کشور کریسمس را تبریک گفت. 

به گزارش پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، ماتیس که در روز کریسمس نیز سر کار بود، در نامه‌ای خطاب به سربازان این کشور نوشت: «خطاب به آنانی که در میدان نبرد یا در صحرا مستقر هستند و کشیک می‌ایستند، می‌گویم که شما افتخار کسانی را با خود حمل می‌کنید که در دهه‌های گذشته ایستاده بودند [...] در دنیایی مملو از تغییر، این شمایید که خطوط مقدم را نگه داشته‌اید. ابرهای طوفانی پدیدار می‌شوند و با این وجود به‌خاطر وجود شما سربازان هموطنان‌تان در خانه با آرامش زندگی می‌کنند.»

ماتیس در اعتراض به تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، مبنی بر خروج نیروهای کشورش از سوریه از سمت خود استعفا داد. اما نامه استعفای او چنان ترامپ را عصبانی کرد که وی را زودتر از زمان موعود از سمت خود برکنار کرد.

«تام ماتیس» برادر جیمز ماتیس، گفت که وزیر دفاع پیشین آمریکا از این‌که زودتر از موعد از سمتش برکنار شده عصبانی نیست. 

تام ماتیس در گفت‌وگو با روزنامه «سیاتل تایمز» گفت: «او با آرامش با این قضیه برخورد کرده و در حقیقت، بسیار آرام است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز