خبرگزاری کار ایران

«سی‌ان‌ان» گزارش داد:

راهنمایی کوشنر به بن سلمان برای «آرام کردن اوضاع» پس از قتل خاشقجی

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۱۴۲

داماد رئیس‌جمهوری آمریکا به‌صورت محرمانه با ولیعهد عربستان گفت‌وگوی تلفنی داشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی‌ان‌ان، «جرد کوشنر» داماد و مشاور ارشد رئیس‌جمهوری آمریکا، پس از قتل «جمال خاشقجی»، روزنامه‌نگار منتقد سعودی، همچنان به گفت‌وگوهای خصوصی با «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان، ادامه داد. این خبر را روزنامه نیویورک تایمز گزارش کرد.

نیویورک تایمز روز گذشته -شنبه- گزارش کرد که کوشنر درباره «چگونگی آرام کردن اوضاع»، پس از قتل خاشقجی، با ولیعهد عربستان گفت‌وگو کرده بود. این خبر را یک منبع سعودی به نیویورک تایمز داده بود. 

دو منبع آگاه نزدیک به طرف سعودی گزارش دادند که با وجود این‌که بنا به پروتکل کاخ سفید، هنگام گفت‌وگو با رهبران خارجی کارکنان شورای امنیت ملی باید حضور داشته باشند، کوشنر و بن سلمان به صورت غیررسمی و خصوصی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

کاخ سفید هنوز به درخواست سی‌ان‌ان برای واکنش به این خبر پاسخ نداده است. 

یک سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای به روزنامه تایمز اعلام کرد: «جرد همیشه با دقت زیاد پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های مربوط به رابطه با بن سلمان را پی می‌گیرد. وی هنگام گفت‌وگو با دیگر مقام‌های خارجی نیز چنین می‌کند.»

کاخ سفید حاضر به توضیح درباره این پروتکل‌ها و گفت‌وگوی کوشنر و بن سلمان نشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز