خبرگزاری کار ایران

روزنامه حریت گزارش داد:

یکی از عاملان قتل خاشقچی با تاجر سعودی مقیم «یالووا» ارتباط داشته است

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۲۵۱

دادستان ترکیه اعلام کرد که یکی از قاتلان روزنامه‌نگار سعودی با تاجری اهل عربستان در شهر «یالووا» ارتباط برقرار کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه حریت، دفتر دادستانی استانبول اعلام کرد که بازرسی از ویلایی در یالووا در شمال غربی این کشور براساس اطلاعاتی شکل گرفت که نشان می‌داد یکی از قاتلان «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار سعودی، با یک تاجر سعودی که در آنجا اقامت داشت تماس گرفته است. 

در متن بیانیه دفتر دادستانی که روز گذشته -دوشنبه- منتشر شد آمده است: «چنین به نظر می‌رسد که یکی از عاملان قتل خاشقجی، یک روز پیش از ورود وی به کنسولگری عربستان در استانبول، با یک شهروند سعودی که در یالووا اقامت دارد تماس گرفته است. به‌نظر می‌رسد که این تماس در راستای چگونگی پنهان یا سربه‌نیست کردن جسد خاشقجی صورت گرفته باشد.»

دفتر دادستانی اعلام کرد که این عضو تیم کشتار عربستان «منصور عثمان ابوحسین» و شهروند سعودی ساکن در یالووا «محمد احمد ابوالفضل» است. 

کارآگاه‌های حوزه جنایی و دیگر مقام‌های مربوط، با سگ‌های ردیاب و هواپیمای بدون سرنشین به منطقه رفتند. آنها ابتدا قفل در ویلا را شکستند و سپس جست‌وجوی خود را به زمین‌های اطراف ویلا گسترش دادند. 

تحقیق‌ها بر زمین‌های اطراف ویلا متمرکز بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز