خبرگزاری کار ایران

پاکستان شرایط سختگیرانه صندوق بین‌المللی پول را رد کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۴۶۱

اسلام‌آباد افزایش تعرفه‌های انرژی، اعمال مالیات بیشتر و به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به کمک‌های مالی چین که جزو شرایط بسته کمک مالی صندوق بین‌المللی پول بود را رد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه حریت، پاکستان روز گذشته -سه‌شنبه- شرایط سختگیرانه صندوق بین‌المللی پول برای دادن بسته کمکی به این کشور را رد کرد. این خبر را رسانه‌های محلی پاکستانی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری‌های پاکستان، اسلام‌آباد افزایش تعرفه‌های انرژی، اعمال مالیات بیشتر و به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به کمک‌های مالی چین را که جزو شرایط بسته کمک مالی صندوق بین‌المللی پول بود را رد کرد. 

«اسد عمر»، وزیر دارایی پاکستان، پس از دیدار با نمایندگان صندوق بین‌المللی پول گفت: «اختلاف با این صندوق بر سر برخی مسائل همچنان ادامه دارد. یکی از این موضوعات افزایش تعرفه‌های بهای برق از ۲۰ به ۲۲ درصد است.»

با این حال، وزارت دارایی در بیانیه‌ای اعلام کرد که توافق مثبت با صندوق بین‌المللی پول در هفته‌های آینده صورت می‌گیرد و نهایی می‌شود. 

هیئت اعزامی صندوق بین‌المللی پول در تاریخ هفت نوامبر وارد پاکستان شد تا درباره جزئیات بسته حمایتی این صندوق به اسلام‌آباد با مقام‌های این کشور رایزنی کند.   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز