خبرگزاری کار ایران

نامزد پیشتاز انتخابات ریاست‌جمهوری برزیل به ضرب چاقو زخمی شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۷۸۶

نامزد پیشتاز انتخابات ریاست‌جمهوری برزیل که گرایش راست افراطی دارد در جریان گردهمایی انتخاباتی به ضرب چاقو زخمی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «ژایر بولسونارو» نامزد راست‌گرای انتخابات ریاست‌جمهوری برزیل، روز پنجشنبه در ایالت «میناس گرایس» مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

مقام‌های پلیس اعلام کرده‌اند که مظنون حمله به این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری برزیل را بازداشت کرده‌اند که مردی ۴۰ ساله است ولی به نظر می‌رسد که از بیماری روانی رنج می‌برد.

با این حال گفته می شود که ضارب بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴ عضو حزب چپ‌گرای آزادی و سوسیالیسم بوده است. در همین حال حزب چپ‌گرای آزادی و سوسیالیسم در بیانیه‌ای این حمله را محکوم کرده است.

طبق این گزارش، ژایر بولسونارو، ۶۳ ساله یک چهره جنجالی در عرصه سیاسی برزیل محسوب می‌شود که اظهارات او خشم بسیاری را درپی داشته است.

بولسونارو، که سابقه حضور در ارتش برزیل را دارد شعار اصلی خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری برقراری نظم و قانون اعلام کرده است. این نامزد پیشتاز انتخابات ریاست‌جمهوری برزیل می‌گوید نیروهای پلیس این کشور حق دارند از اسلحه در برخورد بامظنون به قاچاق مواد مخدر و سایر جرائم استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز