خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

درهای کاخ سفید به روی اعضا و رهبران تشکل‌های کارگری باز است

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۲۲۷

رئیس‌جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای از اتحادیه‌های تجاری و کارگری این کشور تمجید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، در آستانه روز ملی کارگر در این کشور از اتحادیه‌های تجاری تمجید کرد و همراستا با سیاست‌های حمایت‌گرایان دولتش، بیانیه‌ای به مناسبت این روز منتشر کرد. 

ترامپ روح کارگران آمریکا را ستود و از آنان به‌عنوان «حافظ شکوفایی کشور» نام برد. این بیانیه را کاخ سفید شامگاه گذشته -جمعه- منتشر کرد. 

ترامپ در این بیانیه، با اشاره به تعرفه‌هایی که اخیرا بر واردات فولاد اعمال کرده است و همچنین درگیری با کانادا، چین و اتحادیه اروپا بر سر مسائل اقتصادی، به تقویت کشور خواهد انجامید. 

در این بیانیه آمده است: «کارگران آمریکایی مالیات می‌دهند، از ارزش‌هایمان حراست می‌کنند، در ارتش خدمت می‌کنند، کودکان‌مان را پرورش می‌دهند. آنها در عوض لایق وفاداری حکومت‌شان هستند.»

ترامپ همچنین افزود: «توافقی که بنا دارم با مکزیک و احتمالا کانادا امضا کنم، به ایجاد تجارتی دوسویه می‌انجامد که به رشد کشورمان کمک می‌کند. این کار همچنین به ایجاد مشاغلی با حقوق بالا برای کارگران کشور می‌انجامد و از مالکیت معنوی تجارت و کارگران حراست می‌کند.»

این از معدود بیانیه‌های یک عضو حزب جمهوری‌خواه است که در آن این چنین از کارگران ستایش شده است. در این بیانیه ترامپ کار سازمان‌یافته را «به‌خاطر حمایت از منافع کارگران و مزدبگیران آمریکایی»،‌ ستود. 

وی افزود: «ما به عهدمان پایبندیم و درهای کاخ سفید همواره به روی اعضا و رهبران تشکل‌های کارگری باز است.»  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز