خبرگزاری کار ایران

گسترش سیطره ارتش سوریه در منطقه «الیرموک»

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۷۵۱

ارتش سوریه دامنه عملیات نظامی خود در منطقه «حوض الیرموک» را گسترش داده و روستاها و شهرک‌هایی را در ریف شمال غربی درعا آزاد کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، ارتش سوریه به عملیات خود در «حوض الیرموک» ادامه می‌دهد و توانسته است روستای «نافع» در ریف شمال غربی درعا را بعد از درگیری‌های شدید با داعشی‌ها آزاد کند. ارتش همچنین کنترل برخی روستاها و شهرک‌ها در این منطقه را به‌دست گرفته است.

ارتش سوریه کنترل ۹۸ درصد از استان درعا را در دست دارد. مرکز اطلاع‌رسانی جن گ(الاعلام الحربی) تصاویری از روستای آزاد‌شده «القحطانیه» در ریف القنیطره را منتشر کرده که سیطره ارتش بر آن را نشان می‌دهد.

یک منبع نظامی تصریح کرد، ارتش سوریه کنترل خود بر روستاها و شهرک‌های «فیصون»، «العوام»، «جمله»، «عین صماطه»، «ابو رقه»، «ابو خرج» و «سد النافعه» در ریف شمال غربی درعا را بعد از تار و مار کردن شماری از داعشی‌ها و مصادره تجهیزات جنگی آنها، تثبیت کرد.

ارتش سوریه همزمان با ورود به روستاهای «الحمیدیه»، «القحطانیه» و «رسم الرواضی» در ریف مرکزی القنیطره، پرچم این کشور را بر فراز گذرگاه القنیطره در مرزهای جولان اشغالی به اهتزاز درآورد.

از سوی دیگر، کمیته هماهنگ‌کننده عناصر مسلح اعلام کرد که گروه‌های شورشی «جبهه‌النصره» و «نصره‌الاسلام» در ادلب برای حضور در جبهه‌های نبرد با ارتش سوریه، حالت آماده‌باش را بالا برده‌اند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز