خبرگزاری کار ایران

پمپئو در برابر کمیته روابط خارجی سنا حاضر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۴۵۵

وزیر خارجه آمریکا در حالی در برابر کمیته روابط خارجی سنا قرار می‌گیرد که ۹ روز پیش، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، در دیدار با رئیس‌جمهوری روسیه جنجال‌های بسیاری آفرید.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا، قرار است امروز -چهارشنبه- در کنگره حضور پیدا کند تا نمایندگان آمریکا را در جریان سیاست دولت در قبال روسیه، ایران و کره‌شمالی بگذارد.

پمپئو در حالی در برابر کمیته روابط خارجی سنا قرار می‌گیرد که ۹ روز پیش «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در دیدار با همتای روس خود اتهام دست داشتن روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ را رد کرد.

ترامپ بعدا از این اظهارات خود در نشست مشترک با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه، در هلسینکی عقب‌نشینی کرد، اما به مفاد گفت‌وگوی خود با پوتین اشاره‌ای نکرده است.

سناتور «باب منندز» از اعضای عالی‌رتبه و دموکرات کمیته روابط خارجی سنا، گفت: «کسی نمی‌داند در مورد روسیه چه پیش آمده است. مشتاقم پومپئو ما را در جریان ماوقع بگذارد.»

اما این تنها دموکرات‌ها نیستند که می‌خواهند از این قضیه باخبر شوند.

«جف فلیک» سناتور جمهوری‌خواه کمیته روابط خارجی سنا، گفت: «همه می‌خواهیم از ماجرا باخبر شویم. باید بدانیم که داستان از چه قرار است.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز