خبرگزاری کار ایران

ادامه حمله‌های توییتری ترامپ به رسانه‌های آمریکایی

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۲۴۵

رییس‌جمهوری آمریکا با انتشار چندین پیام در توییتر خود، رسانه‌های این کشور را برای چندمین بار به انتشار اخبار دروغ متهم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا امروز-پنجشنبه- بار دیگر رسانه‌های این کشور را به انتشار اخبار دروغ متهم کرد.

ترامپ با انتشار چندین پیام در توییتر، گفت بعضی از داستان‌های رسانه‌های آمریکایی «کاملا ساختگی و خیالی» است.

رییس‌جمهوری آمریکا در توییترش نوشت: «رسانه‌های دروغگو دیوانه شدند. آنها بدون ارائه سند و منبع، داستان‌های ساختگی منتشر می‌کنند. بسیاری از داستان‌های نوشته شده درباره من و افراد خوب اطراف من، کاملا دروغ و ساختگی است. مشکل اینجاست که گلایه کردن از آنها، محبوبیتشان را افزایش می‌دهد، اما من به هر حال گلایه می‌کنم.»

وی در توییتی دیگر نوشت: «رسانه‌های دروغگو به شدت به دنبال درگیری با روسیه هستند، حتی زمانی که درگیری با روسیه می‌تواند به جنگ منجر شود. آنها خیلی بی‌پروا فشار آورده و از اینکه من، ممکن است با پوتین ارتباط خوبی داشته باشم، متنفر هستند.»

ترامپ در نهایت در توییتی دیگر از خبرنگاران و کارکنان شبکه خبری «فاکس نیوز» تشکر کرد.

فاکس نیوز خبرگزاری مورد علاقه ترامپ و رسانه‌ای است که که از زمان روی کار آمدن ترامپ، همواره از وی حمایت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز