خبرگزاری کار ایران

جنبش «انصارالله» یمن:

برای حل بحران نمی‌توان روی سازمان ملل حساب کرد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۶۷۹

یک عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن با انتقاد از رویکرد جانبدارانه فرستاده ویژه سازمان ملل متحد به این کشور، متذکر شد که نمی‌توان برای حل بحران یمن روی سازمان ملل حساب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «محمدعلی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب در یمن اعلام کرد که ائتلاف سعودی برای «مانع‌تراشی در روند ماموریت فرستاده سازمان ملل تلاش می‌کند».

الحوثی در توییتی نوشت:‌ «راهکاری برای حل سیاسی وجود دارد مگر این‌که جامعه جهانی، ائتلاف متجاوز سعودی- آمریکایی و هم‌پیمانان آن را تحت فشار قرار دهد».

این رهبر انصارالله تأکید کرد، ملت یمن قادر به رویارویی در تمامی عرصه‌ها هستند.

از سوی دیگر، «محمد البخیتی» عضو شورای سیاسی انصارالله در گفت‌وگو با المیادین، تصریح کرد قطعنامه‌های سازمان ملل درباره یمن «در جانبداری از طرف مقابل است». او گفت:‌ «ما به فرستاده سازمان ملل تأکید کردیم که راه‌حل بحران باید فراگیر باشد».

البخیتی افزود:‌ «حل (بحران) در یمن تنها به دست ملت یمن و بازگشت تمامی طیف‌های سیاسی به میز مذاکرات صورت ممکن است».

وی با تأکید بر این‌که «نمی‌توان برای حل بحران یمن روی سازمان ملل حساب کرد»، از ملت یمن خواست برای مقابله با این تجاوز مستمر ائتلاف سعودی به میادین نبرد بروند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز