خبرگزاری کار ایران

ماجراهای توئیت‌های ترامپ

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۸۵۸

رئیس‌جمهوری آمریکا تلاش کرد غلط‌های دستوری در حساب توئیتر خود را توضیح دهد، اما پیامی که در این‌باره نوشت، باز از لحاظ دستوری غلط بود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری مدییت، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته -سه‌شنبه- در پیامی توئیتری تلاش کرد غلط‌های دستوری در حساب توئیتر خود را توضیح دهد و مدعی شد که به‌عمد در پیام‌هایش از برخی حروف بزرگ استفاده می‌کند تا روی برخی کلمات انگشت بگذارد. کاربران بسیاری در شبکه اجتماعی توئیتر این اظهارنظر ترامپ را به باد تمسخر گرفتند.

ترامپ در پیامی در حساب توئیتری خود نوشت: «پس از آن‌که بسیاری کتاب پرفروش نوشته‌ام و تاحدودی به توانایی نگارش خود می‌بالم، باید توجه داشت که شبکه‌های خبری دروغین مدام در پی غلط گرفتن از پیام‌های من در توئیتر هستند. من برخی کلمات را با حروف بزرگ می‌نویسم تا روی چیزی تایید کنم، نه به این‌خاطر که باید از لحاظ دستوری بزرگ نوشته شوند.»

اما کاربران توئیتر بلافاصله از همین پیام ترامپ نیز غلط گرفتند؛ ترامپ در این پیام از فعل pour over استفاده کرده بود، حال آن‌که شکل درست این فعل pore over است. نویسندگان، روزنامه‌نگاران و کارشناسان گوناگونی این توئیت ترامپ را مورد تمسخر قرار دادند.

ماجراهای توئیت‌های ترامپ

«جی. کی. رولینگ»، نویسنده پرآوازه بریتانیایی، در پیامی توئیتری به این غلط دستوری ترامپ واکنش داد و نوشت: «هاهاهاهاهاها!»

«اولیور دارسی»، خبرنگار ارشد شبکه سی‌ان‌ان، در پیامی توئیتری نوشت: «من تصویری از این پیام ترامپ دیدم و در آغاز مطمئن نبودم که آیا این پیام واقعی است یا کسی برای شوخی آن را به‌کار برده است.»

ناگفته نماند که ترامپ چند دقیقه بعد این پیام را پاک کرد و پیامی جدید، با املای درست فعل مذکور، منتشر کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز