خبرگزاری کار ایران

دستگیری تعدادی داعشی در آستانه انتخابات ترکیه

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۰۸۴

رسانه‌های ترکیه از بازداشت ۱۴ عضو گروه داعش در پایتخت این کشور، در آستانه انتخابات خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، در آستانه انتخابات در ترکیه، نیروهای امنیتی این کشور ۱۴ عضو گروه داعش را در شهر آنکارا دستگیر کردند.

خبرگزاری آناتولی، امروز- جمعه- با اعلام این خبر، تصریح کرد که این افراد «خود را برای انجام حمله‌ای در آنکارا آماده می‌کردند».

در گزارش خبرگزاری آناتولی به هویت اعضای «مظنون» داعش اشاره‌ای نشده و فقط تمام آنها «غیرترکیه‌ای» معرفی شده‌اند.

گزارش بازداشت اعضای داعش تنها دو روز پیش از انتخاباتی منتشر می‌شود که قرار است قدرتی ویژه و فراگیر را به ریاست‌جمهوری این کشور اعطا کند.

روز یک‌شنبه، انتخابات مجلس ترکیه نیز انجام خواهد شد.

«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه اعلام کرده که انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی این کشور یک سال زودتر از موعد مقرر در روز ۲۴ ژوئن برگزار خواهد شد.

به اعتقاد اردوغان، ترکیه باید هر چه سریع‌تر به نظامی تغییر یابد که اختیارات قوه مجریه در دست رئیس‌جمهور باشد.

پلیس ضدتروریستی ترکیه، امروز در جریان چند عملیات همزمان در نقاط مختلف شهر آنکارا ۱۴ فرد مظنون را «برای بازجویی به مقر پلیس منتقل کرد».

ترکیه به‌ویژه در دو سال گذشته یعنی از زمان آغاز حملاتش به داعش در خاک سوریه بارها هدف حمله تروریستی از جمله به دست گروه داعش قرار گرفته و از همین رو این گونه عملیات ضدتروریستی «به طور منظم» در ترکیه انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز