خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ: قرار است با کیم توافق‌نامه‌ امضا کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۴۱۰

رئیس‌جمهوری آمریکا به خبرنگاران گفت که دو طرف در این گفت‌وگوها پیشرفت بسیاری داشته‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، امروز-سه‌شنبه- پس از دیدار تاریخی با «کیم جونگ‌اون»، رهبر کره شمالی، گفت که دو طرف «پیشرفت بسیاری» داشته‌اند و انتظار می‌رود که توافق‌نامه‌ای را امضا کنند.

ترامپ در پاسخ به این‌که گفت‌وگوها چطور پیش می‌رود، گفت: «پیشرفت بسیاری داشته‌ایم. دیدار بسیار مثبت است؛ بهتر از آن‌چه هر کس انتظارش را داشت. بهتر از این نمی‌شد. خیلی خوب بود. قرار است توافق‌نامه‌ای را به امضا برسانیم.»

وی توضیح بیشتری در این‌باره نداد.

این در حالی است که شنیده‌ها حاکی از آن است که مترجم کیم جونگ‌اون به ترامپ گفت که بسیاری از مردم بر این باورند که دیدار میان این دو رهبر شبیه «یک فیلم علمی‌تخیلی است».

دو طرف پس از دیدار با گروهی از مشاوران ناهار خوردند. پس از ناهار، دونالد ترامپ و کیم جونگ‌ اون در کنار هتل محل گفت‌وگوها با یکدیگر قدم زدند که البته بسیار کوتاه بود. مکالمه این دو به‌نظر پرتکلف می‌رسید و در یک نقطه ترامپ به گیاهان باغ هتل اشاره کرد و چیزی به رهبر کره‌شمالی گفت. او همچنین داخل لیموزین ریاست‌جمهوری را به او نشان داد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز