خبرگزاری کار ایران

اتحادیه جهانی علمای مسلمان خواستار شد:

محاصره غزه هرچه سریع‌تر لغو شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۰۳۱

اتحادیه جهانی علمای مسلمان خواستار لغو محاصره ظالمانه نوار غزه شد و تاکید کرد که ملت فلسطین در برابر جنایت‌های وحشیانه اشغالگران صهیونیست قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، اتحادیه جهانی علمای مسلمان به ریاست «شیخ یوسف قرضاوی» در بیانیه‌ای تصریح کرد که جنایت‌های وحشیانه اشغالگران صهیونیست در حق ملت فلسطین، جنایتی بزرگ در حق بشریت است.

در این بیانیه آمده است که هرگز نباید در برابر این جنایت‌ها سکوت کرد. اتحادیه جهانی علمای مسلمان خواستار بسیج و تحرک جهان اسلام و تلاش برای پایان دادن به رنج ملت فلسطین شد.

این اتحادیه، سراسر جهان اسلام را به تحرک فوری و سازنده برای مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی در مرزهای باریکه غزه و حمایت از ساکنان تحت محاصره غزه با تمامی ابزارهای و راهکارهای ممکن فراخواند.

بر اساس این گزارش، در نتیجه جنایات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در حق شرکت‌کنندگان در تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز بازگشت در نوار مرزی باریکه غزه از ۳۰ مارس تاکنون ۱۲۶ فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست به شهادت رسیده و بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند که وضعیت جسمی صدها نفر از آنها وخیم است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز