خبرگزاری کار ایران

جنایت‌های وحشیانه داعش در «الحجر الاسود»

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۴۶۷

گروه تروریستی داعش در جنوب دمشق، که تحت محاصره شدید ارتش سوریه قرار گرفته است، در تلاشی ناکام دست به اقدام‌های وحشیانه علیه اسیران خود می‌زند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، فعالان سوری در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از اسیران که از ارتش سوریه هستند، منتشر کرده‌اند که توسط گروه تروریستی داعش به صورتی عجیب و وحشیانه اعدام شده‌اند.

در یکی از این تصاویر، عناصر داعش در کلاه‌خود «شادی عیسی» افسر ارتش سوریه از استان «طرطوس»، یک بمب جاسازی کرده و سپس از پشت‌بام ساختمانی، در حالی‌که پاهای او را گرفته و از سر به پایین آویزانش کرده‌اند، این نظامی را به زمین پرت می‌‌‌کنند و منفجر می‌شود.

این نظامی ارتش سوریه در اردوگاه «الیرموک» در جنوب دمشق با عناصر داعش می‌جنگید، که توسط آنها به اسارت گرفته شد.

در تصویر دیگری، دو اسیر از ارتش سوریه، در حالی‌که لباس اعدامی‌های داعش را بر تن دارند، به مکانی نامعلوم برده می‌شوند و تروریست‌ها از آنها می‌خواهند قبرهای خودشان را بکنند. داعشی‌ها سپس سر یکی از این نظامیان را بریده و به سر دیگری گلوله شلیک می‌کنند و سپس آنها را دفن می‌کنند.

ارتش سوریه طی روزهای گذشته در ادامه نبرد با داعش، پیشروی‌های گسترده‌ای در شهرک الحجر الاسود محقق کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز