خبرگزاری کار ایران

پیشروی ارتش سوریه در «الحجر الاسود» و درگیری تروریست‌ها در ادلب

کد خبر : ۶۱۶۹۷۶

ارتش سوریه به عملیات علیه گروه تروریستی داعش در شهرک‌ الحجر الاسود و اردوگاه «الیرموک» در جنوب دمشق ادامه می‌دهد. از سوی دیگر، دامنه ترورها علیه سرکردگان گروه‌های شورشی در ادلب گسترده شده است.

به گزارش ایلنا نقل از خبرگزاری رسمی سوریه( سانا)، ارتش سوریه به عملیات علیه مواضع داعش در حومه الحجر الاسود و «شارع الثلاثین»، و نیز اطراف اردوگاه الیرموک در جنوب پایتخت، دمشق ادامه می‌دهد و استحکامات و مراکز تجمع عناصر این گروه تروریستی را در داخل این مناطق بمباران کرده است.

طبق این گزارش، ارتش سوریه در محورهای منطقه «الجوره»، «العسالی» و الحجر الاسود به پیشروی‌های دست یافته و خسارت‌های زیادی در میان صفوف داعشی‌ها و مهمات جنگی آنها بر جای گذاشته است.

ارتش سوریه اعلام کرده است که به عملیات خود ادامه خواهد داد تا بر جنوب دمشق مسلط شده و امنیت مناطق مجاور آن را تأمین کند. در مقابل، تروریست‌ها همچنان به حملات خمپاره‌ای خود به مناطق مسکونی در پایتخت ادامه می‌دهند.

اما گزارش‌ها از شمال سوریه حاکی‎‌ست که طبق اعلام مرکز هماهنگ‌کننده عناصر مسلح، یک خودروی بمب‌گذاری شده در اطراف بازار «الفیول» در شهر جرابلس منفجر شد.

طبق اعلام این مرکز، در نتیجه عملیات‌ها ترور برخی از شخصیت‌های معارض، حالتی از هرج و مرج و تنش در این شهر حاکم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز