خبرگزاری کار ایران

حمله زمینی ارتش سوریه به دوما همزمان با تشدید حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به دمشق

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۴۹۵

گروه‌های تروریستی مستقر در دوما واقع در غوطه شرقی، بار دیگر پایتخت سوریه را هدف حملات خمپاره‌ای قرار دادند که شماری تلفاتی انسانی برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، یک منبع در پلیس دمشق اعلام کرد که صبح امروز- شنبه- به دنبال اصابت چندین خمپاره به محله‌ای دمشق، شماری کشته و زخمی شدند.

طبق این گزارش، عصر روز گذشته نیز عناصر گروه تروریستی «جیش الاسلام» حملات خمپاره‌ای به مناطق «الربوه» و «مساکن برزه»، شهرک «المزه» و حومه میدان «الامویین» در دمشق صورت دادند که به کشته شدن چهار غیرنظامی از جمله یک کودک و یک زن منجر شد.

 نیروهای ارتش سوریه و متحدان آن طی هفته‌های گذشته توانسته‌اند کنترل کامل غوطه شرقی در ریف دمشق را از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند. تنها شهری که در این منطقه همچنان خارج از سیطره ارتش قرار دارد، دوما است که از چند روز پیش شاهد حملات نظامی است.

در این راستا، گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه»، امروز از آغاز حمله زمینی ارتش سوریه برای بیرون راندن تروریست‌های جیش‌ الاسلام از دوما خبر داد.

طبق اعلام این مرکز، از مجموع ۱۰ هزار جنگجوی این گروه شورشی بیش از چهار هزار نفر از آنها مخالف عقب‌نشینی از دوما هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز