خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهوری ایالات متحده:

بیمارستان لندن مانند «منطقه جنگی» است

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۱۰۵

رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا در دفاع از مالکیت اسلحه در کشورش گفت که مردم لندن گرچه به سلاح دسترسی ندارند، اما مدام با چاقو مورد حمله قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، روز گذشته -جمعه- بیمارستانی در لندن را با «منطقه جنگی» مقایسه کرد و گفت که باوجود مقررات سفت‌وسخت در مورد حمل سلاح در بریتانیا، کف این بیمارستان از خون قربانیان حمله با چاقو قرمز شده است. 

ترامپ این نظرات را، که آشکارا در دفاع از مالکیت اسلحه بود، هنگام سخنرانی برای انجمن ملی تفنگداران آمریکا در شهر دالاس بر زبان آورد. 

ترامپ گفت: «آن‌ها سلاح ندارند. در عوض چاقو دارند و خون، کف این بیمارستان را فرا گرفته است. می‌گویند وضعیت این بیمارستان در حد منطقه جنگی است. چاقو، چاقو، چاقو... لندن به چنین چیزهایی عادت نداشت، اما الان کم‌کم دارد به آن خو می‌کند. وضعیت بدی است.»

مشخص نیست اشاره ترامپ به کدام بیمارستان بود، اما شبکه بی‌بی‌سی گزارش داد که اخیرا یک جراح در بیمارستان رویال لندن به این شبکه گفت که همکارانش این بیمارستان را با منطقه جنگی در افغانستان مقایسه می‌کنند. 

«مارتین گریفیس» به بی‌بی‌سی گفت: «برخی همکاران نظامی‌ من، کار در این بیمارستان را با کار در اردوگاه نظامی در ولایت هلمند افغانستان مقایسه کرده‌اند. درمان کودکان ۱۳، ۱۴ یا ۱۵ ساله که با چاقو یا اسلحه زخمی شده‌اند در این بیمارستان کاملا عادی است و هر روز اتفاق می‌افتد.»

رسانه‌های بریتانیا این خبر را ماه گذشته میلادی منتشر کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز