خبرگزاری کار ایران

عقب‌نشینی کاخ سفید از بیانیه ضدایرانی

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۲۴۷

کاخ سفیداز بیانیه خود درباره اینکه ایران هم‌اکنون برنامه محرمانه سلاح هسته‌ای دارد، عقب‌نشینی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از هیل، کاخ سفید شب گذشته از بیانیه خود درباره اینکه ایران هم اکنون برنامه سلاح اتمی پنهانی دارد،  عقب‌نشینی کرد.

«سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید روز گذشته –دوشنبه- ساعاتی پس از آنکه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل دلیل خود برای لزوم ترک برجام توسط آمریکا را ارائه کرد، بیانیه‌ای در این خصوص صادر کرد.

در بیانیه سندرز آمده بود:  این حقایق منطبق با آن چیزی است که آمریکا مدت‌های طولانی است از آن با خبر است. ایران دارای برنامه قدرتمند و مخفیانه هسته‌ای است که قادر به پنهان نگه داشتن آن نبوده است.

نتانیاهو  روز دوشنبه سخنرانی انجام داد و طی آن عنوان کرد که مدارک و اسنادی در اختیار سازمان جاسوسی این رژیم قرار گرفته است که نشان می‌دهد ایران در گذشته تلاش می‌کرد از طریق برنامه هسته‌ای خود به سلاح اتمی دست پیدا کند. وی عنوان کرد که ایران هم اکنون دارای برنامه سلاح اتمی است.

پس از صدور بیانیه کاخ سفید، یک نسخه اصلاح شده از این بیانیه بر روی سایت قرار گرفت. دراین بیانیه کلمه «دارد» به «داشته» تغییر پیدا کرده است و جمله اینگونه شد: «ایران برنامه سلاح اتمی مخفیانه داشته است و نتوانسته آن را از جهان و مردمش پنهان کند».

مقام‌های کاخ سفید خطاهای دفتری را موجب بروز این اشتباه عنوان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز