خبرگزاری کار ایران

رئیس پیشین سیا:

آقای رئیس‌جمهور، دورویی شما مرزی نمی‌شناسد

کد خبر : ۶۱۷۶۰۷

رئیس پیشین آژانس اطلاعات مرکزی (سیا) در حساب توئیتری خود رئیس‌جمهوری آمریکا را مردی دورو نامید که مایه حقارت دفتر خود است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «جان برنان»، رئیس پیشین آژانس اطلاعات مرکزی (سیا)، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، را به باید انتقاد گرفت. برنان در پاسخ به اظهارات نامناسب ترامپ درباره «جیمز کلپر»، رئیس پیشین سازمان امنیت ملی، این انتقادات را مطرح کرد. 

 جان برنان در حساب توئیتری‌اش نوشت که «دوروریی ترامپ حد ومرزی نمی‌شناسد». او همچنین نوشت که باوجود آن‌چه پیشتر رئیس‌جمهوری آمریکا گفت، «جیم کلپر مردی‌ بی‌عیب و نقص، صادق، اخلاق‌مدار و باوجدان است.»

رئیس پیشین سیا همچنین مدعی شد که اعمال ترامپ «مایه حقارت خود دفتر ریاست‌جمهوری است.»

او در حساب خود نوشت: «آقای ترامپ، دورویی شما مرزی نمی‌شناسد. جیم کلپر مردی‌ست بی‌عیب و نقص، صادق، اخلاق‌مدار و باوجدان. اما شما چنین آدمی نیستید. جیم کلپر بیش از نیم قرن به کشور خود خدمت کرده است، از جمله در ویتنام. شما چنین نکردید. شما با این حرف‌ها و رفتارتان مایه حقارت دفتر ریاست‌جمهوری هستید.»

برنان پس از آن چنین اظهاراتی کرد که دونالد ترامپ در حساب توئیتری خود پیامی منتشر کرد و در آن، کلپر را «ماشینی دروغگو که اکنون برای شبکه دروغ‌پرداز سی‌ان‌ان کار می‌کند» نامید. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز