خبرگزاری کار ایران

دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه:

ارتش آزاد اموال غیرنظامیان در عفرین را به سرقت برده است

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۳۹۷

دیده‌بان حقوق بشر سوریه وابسته به معارضان، از برخی اقدام‌های ارتش آزاد سوریه در منطقه عفرین در شمال سوریه پرده برداشت.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، دیده‌بان معارضان در سوریه از اقدام گروه تروریستی ارتش آزاد سوریه مورد حمایت ترکیه در بیرون راندن برخی از خانواده‌ها از خانه‌هایشان در روستاهای عفرین و به سرقت بردن اموال و دارایی‌های ساکنان در این شهر و حومه آنها کرده‌ است.

ارتش آزاد سوریه این افراد را به حمایت از کردهای سوریه متهم می‌کند.

به بنا بر اعلام دیده‌بان حقوق بشر سوریه، گروه تروریستی ارتش آزاد، اقدام به تیراندازی به سمت غیرنظامیان در منطقه عفرین و دزدی اموال کسانی کرده‌اند که در نتیجه عملیات شاخه زیتون ارتش ترکیه علیه عفرین محل زندگی خود را ترک کرده‌اند.

علاوه بر این، ارتش آزاد سوریه اقدام به بازداشت جوانان و مردان در منطقه و آزار و اذیت غیرنظامیان و اتهام‌زنی به آنها و بازداشت و شکنجه این افراد کرده‌اند و سپس این افراد را در مقابل مبالغ هنگفتی آزاد کرده‌اند.

گفته می‌شود ارتش آزاد یک جوان را به اتهام ارتباط با گروه‌های کرد بازداشت و اقدام به شکنجه وی کرده‌ و سپس در مقابل دریافت ۷۰۰ هزار لیره سوریه (نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ دلار آمریکا) وی را آزاد کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز