خبرگزاری کار ایران

حمله‌ توییتری ترامپ به مدیر پیشین اف‌بی‌آی

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۵۱۳

رییس‌جمهوری آمریکا با حمله توییتری به مدیر پیشین اف‌بی‌آی، در تلاش است اطلاعات فاش شده در کتاب خاطرات وی را بی‌اهمیت جلوه دهد.

به گزارش ایلنا، «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا امروز-یکشنبه- بار دیگر از توییتر به عنوان ابزاری برای حمله و توهین به دیگران استفاده کرد.

ترامپ درباره اطلاعاتی که «جیمز کومی» مدیر پیشین اف‌بی‌آی در کتاب خاطرات خود فاش کرده، نگران بوده و از توییتر برای مخفی کردن نگرانی خود استفاده کرده است.

کتاب خاطرات جیمز کومی با نام «وفاداری سطح بالاتر»، ۱۷ آوریل منتشر می‌شود.

ترامپ در توییتر خود نوشت: «هرگز از کومی نخواستم به من وفادار باشد. من او را نمی‌شناختم. این یکی دیگر از دروغ‌های متعدد وی است. کتاب‌های خاطرات کاربرد شخصی داشته و دروغ است.»

گفته می‌شود کومی در کتاب خود به جلسه شام کاری اشاره می‌کند که ترامپ در آن، وفاداری کومی را خواستار شده بود.

رییس‌جمهوری آمریکا ۴ توییت دیگر در ارتباط با کومی منتشر کرد که در آخرین آنها، به کومی توهین کرده و وی را «بدترین مدیر تاریخ اف‌بی‌آی» خواند.

ترامپ نوشت: «نام جیمز کومی بی‌ثبات، کسی که همواره دچار مشکل می‌شود(او باهوش نیست!)، با فاصله به عنوان بدترین مدیر تاریخ اف‌بی‌آی ثبت می‌شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز