خبرگزاری کار ایران

پس از اظهارات محمد بن سلمان صورت گرفت؛

حمایت پادشاه عربستان از فلسطینیان

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۶۱۴

پس از اظهارات ولیعهد سعودی در خصوص یهودیان، پادشاه عربستان بر حمایت کشورش برای تشکیل دولت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی پس از اظهارات «محمد بن سلمان» پسرش مبنی بر حق یهودیان برای زندگی در صلح در سرزمین‌های فلسطینی، بر حمایت کشورش برای تشکیل دولت فلسطین تاکید کرد.

اظهارات ولیعهد عربستان سعودی که در جریان مصاحبه با نشریه مشهور آتلانتیک عنوان کرده بود، سخنان نادری از سوی یکی از رهبران کشورهای عربی محسوب می‌شود.

به نوشته خبرگزاری عربستان سعودی، پادشاه سعودی در گفت‌وگوی تلفنی با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که دوشنبه شب انجام شد، بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای حرکت رو به جلو در روند صلح در خاورمیانه تاکید کرد.

این تماس تلفنی پس از آن انجام شد که ارتش اسرائیل ۱۶ فلسطینی را در هفته گذشته و در جریان تظاهرات در مرزهای مشترک غزه و سرزمین‌های اشغالی به شهادت رساند. تعداد شهدای فلسطینی روز سه‌شنبه به ۱۷ نفر رسید.

خبرگزاری عربستان نوشت که پادشاه این کشور در گفت‌وگوی تلفنی تاکید کرده است که مواضع عربستان در قبال مساله فلسطین و حقوق مشروع مردم فلسطین در برپایی دولت مستقل به پایتختی قدس ثابت است.

در همین حال، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از پادشاه عربستان برای حمایت‌هایش تشکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز