خبرگزاری کار ایران

حمله توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۹۷

توپخانه ارتش صهیونیستی در آخرین ساعات شامگاه یکشنبه شمال باریکه غزه را گلوله‌باران کرد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که سامانه ضد موشکی «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی چندین موشک ضد موشک را به بهانه شلیک تعدادی راکت از باریکه غزه، به آسمان شلیک کرد، اما بعدا مشخص شد که این سامانه به اشتباه و در واکنش به شلیک چند منور در غزه عمل کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، توپخانه ارتش صهیونیستی دو گلوله توپ جنگی به سمت یک برج دیده‌بانی مقاومت در شهرک بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه شلیک کرد و پنج گلوله دیگر نیز به سمت نقطه‌ای دیگر و یک گلوله توپ جنگی هم به سمت یک پایگاه میدانی در این شهرک شلیک شد، اما هنوز از خسارت‌های جانی و مادی احتمالی خبری گزارش نشده است.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که سامانه گنبد آهنین به شلیک چندین موشک و راکت از غزه واکنش نشان داده است.

اما منابع محلی تاکید کردند که هیچ موشکی از سوی مقاومت در شمال غزه شلیک نشده است و صرفا یک سری تیراندازی‌ها از سوی سامانه پدافند هوایی در جریان رزمایش‌های گردان‌های قسام در شمال باریکه غزه صورت گرفته است و به نظر می‌رسد که سامانه گنبد آهنین به اشتباه چندین موشک به سمت این اهداف شلیک کرده است.

بر اساس این گزارش، گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) از روز یکشنبه مانورهای نظامی دفاعی بی‌سابقه‌ای را در نوار غزه آغاز کرده است و این مساله باعث ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز