خبرگزاری کار ایران

مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

محدود شدن دسترسی داماد ترامپ به اطلاعات محرمانه/۵ کشته در بمباران ائتلاف سعودی در یمن/ نخست‌وزیر لبنان به عربستان رفت

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۷۶۳

سفر نخست‌وزیر لبنان به عربستان، رئیس‌جمهوری آمریکا به دنبال نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ و محدود شدن دسترسی داماد رئیس‌جمهوری آمریکا به اطلاعات محرمانه کاخ سفید از جمله مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، - «هدر نائورت» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، اگر حمایت‌های روسیه و ایران نبود، نظام سوریه نمی‌توانست دوام بیاورد.

- همزمان با اعلام رسمی نامزدی مادورو برای انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا که قرار است ۲۲ آوریل سال جاری میلادی برگزار شود، هزاران نفر از مردم این کشور از وی حمایت کردند.

- رسانه‌های آمریکایی از محدود شدن دسترسی داماد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری این کشور به اطلاعات محرمانه در کاخ سفید، خبر دادند.

- «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در تماس‌های تلفنی جداگانه با ولیعهد عربستان سعودی و ولیعهد ابوظبی درباره آنچه که فعالیت بی‌ثبات کننده ایران خوانده شده، گفت‌وگو کرده است.

- وزارت امور خارجه پاکستان در اعتراض به آنچه که اسلام‌آباد نقض آتش‌بس در کشمیر اعلام می‌کند، معاون کمیساریای عالی هند را احضار کرد.

- «مارک لوکوک» رییس بخش بشردوستانه سازمان ملل متحد شرایط یمن را «فاجعه‌بار» توصیف کرد.

- ارتش مصر از کشته شدن سه نفر از نظامیان این کشور در درگیری با تروریست‌ها در صحرای سینا خبر داد.

- رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا مدیر رسانه‌ای کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ خود را انتخاب کرده است.

- شرکت هواپیمایی بوئینگ از توافق با رییس‌جمهوری آمریکا برای تولید نسل جدید هواپیماهای «ایر فورس وان» خبر داد.

- پیونگ‌یانگ اعلام کرد تحریم‌های بین‌المللی مرتبط با برنامه هسته‌ای کره‌شمالی علیه این کشور، هیچ تاثیری نخواهد داشت.

- بمباران ائتلاف سعودی علیه غیرنظامیان در یمن دست‌کم پنج کشته و ۱۴ مجروح برجای گذاشت.

- دفتر نخست‌وزیری لبنان اعلام کرد که «سعد الحریری» در سفری رسمی و برای دیدار با مقام‌های عربستان سعودی، عازم ریاض شده است.

- فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا، روسیه را به ایفای نقش دوگانه در رابطه با تحولات سوریه متهم کرد و گفت که مسکو در این پرونده «هم نقش آتش‌افروز و هم نقش آتش‌نشان» را بازی می‌کند

- وزیر امور خارجه کانادا اعلام کرد، کشورش نسبت به وضعیت دو خبرنگار خبرگزاری رویترز که در میانمار زندانی شده‌اند، بسیار نگران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز