خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

هجوم یک کامیون به پیاده‌رو در سانفرانسیسکو/ موافقت دولت اقلیم کردستان عراق با شروط بغداد برای گفت‌وگو/ اتهام‌زنی مجدد واشنگتن علیه پاکستان

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۵۹۹

شرط کره‌جنوبی برای آغاز گفت‌وگوها با کره‌شمالی، نامزدی یک زن مسلمان در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه، اتهام‌زنی رئیس‌جمهوری آمریکا علیه پاکستان و موافقت دولت اقلیم کردستان عراق با شروط بغداد برای آغاز گفت‌وگوها از جمله مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی اعلام کرد، پیشرفت در روابط دو کره منوط به حل برنامه هسته‌ای کره‌شمالی است.

-بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی پایگاه حماس در جنوب نوار غزه را مورد حمله قرار دادند.

- «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا، پاکستان را به مخفی کردن افراط‌گرایان متهم کرده و قطع کمک‌های بین‌المللی به اسلام‌آباد را خواستار شد.

- اسلام‌آباد درباره اظهارات رییس‌جمهوری آمریکا مبنی بر همکاری پاکستان با تروریست‌ها، اعلام کرد ایالات متحده چیزی جز «بی‌اعتمادی و ناسزا» به همراه نداشته است.

- کمیته ملی حقوق بشر در لیبی اعلام کرد که ۴۳۳ نفر از جمله ۷۹ کودک و ۱۰ زن در خشونت‌های این کشور در سال ۲۰۱۷ جان باخته‌اند.

- محمود عباس گفت که تصمیم حزب «لیکود» رژیم صهیونیستی مبنی بر الحاق کرانه باختری به اراضی تحت اشغال اسرائیل، اقدامی نژاد پرستانه و تجاوزی همه جانبه علیه ملت فلسطین و سرزمین و مقدسات آن است.

-دولت اقلیم کردستان عراق با شروط بغداد برای آغاز مذاکره موافقت کرد.

-منابع خبری از هجوم یک کامیون به پیاده‌رو در سانفرانسیسکو و مجروح شدن چندین نفر خبر می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز