خبرگزاری کار ایران

محمود عباس:

الحاق کرانه باختری تجاوز تمام عیار به حقوق ملت فلسطین است

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۵۳۲

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که تصمیم حزب حاکم «لیکود» رژیم صهیونیستی مبنی بر الحاق کرانه باختری به اراضی تحت اشغال این رژیم، اقدامی نژاد پرستانه و تجاوزی همه جانبه علیه ملت فلسطین و سرزمین و مقدسات آن است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که تصمیم حزب حاکم «لیکود» رژیم‌صهیونیستی مبنی بر الحاق کرانه باختری به اراضی تحت اشغال این رژیم، اقدامی نژاد پرستانه و تجاوزی همه جانبه علیه ملت فلسطین و سرزمین و مقدسات آن است.

عباس امروز-دوشنبه- تصریح کرد که هدف از این تصمیم رژیم‌صهیونیستی وضع راهبرد سیاسی برای سال ۲۰۱۸ است و تل آویو در راستای آن سعی خواهد کرد موجودیت فلسطینیان و حقوق غیر قابل تصرف آنها را از بین ببرد.

وی افزود لیکود به رهبری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی سعی در تحمیل پروژه «اسرائیل بزرگ» به سرزمین تاریخی فلسطین را دارد و رای‌گیری امروز دوشنبه در کنست برای اصلاح ماده ۲ قانون اساسی درباره قدس نیز در همین راستا صورت گرفت.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خاطر نشان کرد که اسرائیل بدون حمایت‌های همه جانبه دولت آمریکا که حاضر به محکومیت شهرک‌سازی‌های استعماری اسرائیل و جنایت‌های هدفمند آن علیه ملت فلسطین نشد، نمی‌توانست چنین تصمیم خطرناکی را اتخاذ کند.

محمود عباس در همین راستا خواستار تحرک فوری جامعه بین‌المللی برای توقف تجاوز اعضای ائتلاف دولتی تندروی رژیم‌صهیونیستی به حقوق ملت فلسطین و قطعنامه‌های سازمان ملل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز