خبرگزاری کار ایران

دلیل تعویق سفر معاون ترامپ به منطقه

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۰۳۶

مسئولان آمریکایی اعلام کردند معاون اول رئیس‌جمهوری این کشور برای حضور در جلسه رای‌گیری سنا درباره لایحه مالیاتی، سفر خود را به منطقه خاورمیانه به اواسط ژانویه آینده موکول کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «مایک پنس» معاون اول «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا برای دومین بار سفر برنامه‌ریزی‌شده خود را به منطقه خاورمیانه به تعویق انداخته است.

مقام‌های بلندپایه کاخ سفید، دوشنبه اعلام کردند، مایک پنس سفر خود را به اواسط ژانویه موکول می‌کند تا بتواند احتمالا در رای‌گیری سنا در روز سه‌شنبه( امروز) شرکت کند.

قرار بود که مایک پنس شامگاه سه‌شنبه( امشب) به مصر و سرزمین‌های اشغالی سفر کند.

مقام‌های کاخ سفید، که خواسته‌اند نامشان فاش نشود، گفته‌اند به دلیل این که مشخص نیست که چه زمانی اعضای سنا لایحه مالیاتی را به رای می‌گذارند، این موضوع برنامه سفر پنس را تحت تاثیر قرار داده است.

جمهوریخواهان برای تصویب لایحه مالیات نیازمند ۵۱ رای در سنا هستند و حضور معاون اول رئیس‌جمهوری در این نشست باعث خواهد شد در صورتی‌که آرای موافقان و مخالفان مساوی باشد پنس با رای خود به تصویب این لایحه کمک کند.

این در حالی‌ست که به دنبال تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، مقام‌های تشکیلات خودگردان فلسطینی می‌گویند، «محمود عباس» رئیس این تشکیلات در جریان سفر معاون رئیس‌جمهوری آمریکا به منطقه، با او دیدار نخواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز