خبرگزاری کار ایران

رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ با حضور «جف سشنز» در مجلس نمایندگان آمریکا

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۹۱۱

داستان کل آمریکا امروز-سه‌شنبه- در مجلس نمایندگان آمریکا حاضر می‌شود تا به سوال‌های نمایندگان در باره نقش روسیه در انتخابات ۲۰۱۶، پسخ دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «جف سشنز» دادستان کل آمریکا برای پاسخ دادن به سوال‌های نمایندگان این کشور امروز-سه‌شنبه- در مجلس نمایندگان حضور پیدا می‌کند.

نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان اعلام کردند سوال‌های بسیاری درباره اظهارات سشنز دارند. سشنر هنگام حضور در مقابل کمیته قضایی مجلس نمایندگان اعلام کرده بود که از دیدار مدیران کمپین انتخاباتی «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا با دیپلمات‌های روسیه، در جریان قابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶، اطلاعایی نداشته است.

با آغاز تحقیقات درباره نقش روسیه در انتخابات آمریکا و در پی آن دسترسی مقام‌های امنیتی به اطلاعات پرونده «جورج پاپادوپولوس» مشاور سابق کمپین ترامپ، مشخص شد اظهارات سشنز درباره عدم اطلاع از دیدار‌های مسئولان کمپین ترامپ و دیپلمات‌های روس، دروغ بوده است.

حزب دموکرات و سازمان‌های امنیتی آمریکا بر این باورند که روسیه با هک کردن حساب‌های کاربری حزب دموکرات و انتشار ایمیل‌های «هیلاری کلینتون» نماینده این حزب، برای پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶، تلاش کرده است.

روسیه ادعای مطرح شده توسط مقام‌های آمریکایی را رد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز