خبرگزاری کار ایران

۵ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به کنسرت موسیقی خیریه می‌روند

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۵۸۹

روسای جمهوری سابق آمریکا اعلام کردند که توانسته‌اند تاکنون بیش از ۳۱ میلیون دلار برای کمک به طوفان‌زده‌های اخیر جمع‌آوری کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از رای الیوم،‌ «جیمی کارتر»، «جورش بوش»، «بیل کلینتون»، «جورش بوش» و «باراک اوباما» روسای جمهوری پیشین آمریکا اعلام کردند که توانسته اند در طول یک ماه گذشته مبلغی در حدود ۳۱ میلیون دلار برای کمک به طوفان زده های طوفان ایرما جمع‌آوری کنند.

این اعلامیه در شرایطی منتشر شد که پنج رئیس‌جمهوری سابق آمریکا خود را برای حضور در یک کنسرت موسیقی با هدف جمع آوری کمک‌های مالی برای کمک به مناطق طوفان‌زده آماده می‌کنند.

این کنسرت موسیقی با عنوان «از اعماق قلبم: مراسم دعوت به آمریکایی واحد» در ایالت تگزاس آمریکا برگزار خواهد شد و تعدادی از هنرمندان موسیقی آمریکا در آن شرکت خواهند کرد.

طوفان ایرما اخیرا بخش‌هایی از آمریکا از جمله ایالت تگزاس،‌ فلوریدا و جزایر آمریکایی در دریای کارائیب را در نوردیده بود و خرابی‌های زیادی برجا گذاشت.

در اثر این طوفان که ماه سپتامبر گذشته به وقوع پیوست، برق بیش از چهار میلیون نفر قطع شد. همچنین در اثر این طوفان بسیاری از خانه‌ها از جای کنده شدند و بسیاری از قایق‌ها و خودروها واژگون شدند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز