خبرگزاری کار ایران

کلینتون:

ترامپ مستعد آغاز جنگ هسته‌ای است

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۴۴۰

نامزد شکست خورده انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و وزیر خارجه اسبق این کشور اعلام کرد رئیس‌جمهوری آمریکا مستعد آغاز یک جنگ هسته‌ای است.

به گزارش ایلنا به نقل از بیزینس اینسایدر، «هیلاری کلینتون» نامزد شکست‌خورده انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و وزیر خارجه اسبق این کشور که در لندن حضور دارد در جمع مردم بریتانیا اعلام کرد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا هر آن ممکن است که در حین عصبانیت تصمیم به استفاده از سلاح هسته‌ای گرفته و هیچ راهی نیز برای توقف آن وجود ندارد.

وی ادامه داد که در حال حاضر کنگره آمریکا به دنبال راه حلی برای کاهش اختیارات رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا در استفاده وی از تسلحیات هسته‌ای برای جلوگیری از بروز یک جنگ هسته‌ای است.

کلینتون با ابراز نگرانی از این موضوع تصریح کرد: «من در طول سال‌های گذشته اختلافات بسیاری با روسای جمهوری ایالات متحده داشته‌ام ولی هیچ‌گاه نگران استفاده هیچ‌کدام از تسلیحات هسته‌ای نبوده‌ام.»

وزیر خارجه اسبق آمریکا با اشاره به تهدید ترامپ به حمله‌ هسته‌ای علیه کره‌شمالی خاطرنشان کرد بسیاری از مردم این اظهارات رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا را اغراق آمیز می‌دانند ولی من به شدت نگران استفاده وی از تسلیحات هسته‌ای هستم.

وی همچنین با اشاره به مداخله‌های روسیه در انتخابات آمریکا عنوان کرد که اگر دخالت‌های روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نبود، ترامپ به ریاست‌جمهوری نمی‌رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز