خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت دفاع روسیه:

الجولانی به کما رفته است

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۰۳۷

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد سرکرده گروه تروریستی «جبهه النصره» که در عملیات هوایی روسیه زخمی شده بود به کما رفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز پنج‌شنبه اعلام کرد: «ابومحمد الجولانی» سرکرده گروه تروریستی جبهه النصره که به تازگی به ریاست ائتلاف تروریستی «تحریر الشام» منصوب شده بود به کما رفته است.

وی اضافه کرد: الجولانی روز گذشته و در جریان حمله جنگنده‌های روسیه به محل اقامت وی به شدت زخمی شده بود که بر اثر شدت جراحات به کما رفته است.

کوناشنکوف تاکید کرد وی در جریان حمله دقیق بمب‌افکن‌های روسیه که در آن ۶۰ تروریست دیگر از جمله ۱۲ نفر از سرکردگان جبهه النصره کشته شدند. 

سخنگوی وزارت دفاع روسیه اضافه کرد نابودی مقر فرماندهی جبهه‌النصره و به کما رفتن الجولانی باعث سردرگمی عناصر این گروه تروریستی شده است.

وزارت دفاع روسیه، روز گذشته -چهارشنبه- در بیانیه‌ای اعلام کرده بود، «ابومحمد الجولانی» رهبر گروه تروریستی جبهه النصره در جریان عملیات هوایی در سوریه به‌شدت زخمی شده است.

طبق این گزارش، در این عملیات هوایی روسیه، روز سه‌شنبه ۶۰ عنصر جبهه النصره از جمله ۱۲ فرمانده این گروه تروریستی کشته شدند.

«ایگور کوناشینکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه دراین باره خاطرنشان کرده بود، سازمان اطلاعات نظامی روسیه، روز سه‌شنبه مکان و زمان نشست فرمانده جبهه النصره، که با حضور الجولانی برگزار شد را شناسایی کردند و بعد از این عملیات، حمله هوایی دقیق به تروریست‌ها انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز