خبرگزاری کار ایران

سعد الحریری:

لحظه‌ای در قدرت ارتش برای پیروزی در عملیات «فجرالجرود» تردید نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۶۰۰

نخست‌وزیر لبنان در واکنش به عملیات آزادسازی اراضی لبنان از اشغال عناصر گروه تروریستی داعش، این نبرد را گامی در راستای حمایت از کشور خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان امروز –چهارشنبه- با اشاره به عملیات فجرالجرود برای آزادسازی مناطق «راس بعلبک» و «القاع» از اشغال عناصر گروه تروریستی داعش، این عملیات را یک عملیات وطنی خواند و افزود که این نبرد در حمایت از کشور انجام شده است.

وی که در جمع فرماندهان ارتش سخن می‌گفت، اضافه کرد که ارتش لبنان مسئول حمایت و تامین امنیت در تمامی خطوط مرزی لبنان است.

الحریری درباره ادامه عملیات فجرالجرود تاکید کرد که مساله سربازان لبنانی ربوده شده توسط عناصر گروه تروریستی داعش اولویت اساسی ما بوده و زمانی که اطلاعات ما از محل نگهداری این اسرا تکمیل شود، آن را از هیچ‌کس مخفی نخواهیم کرد.

نخست‌وزیر لبنان درباره حضور حزب‌الله در عملیات با ارتش سوریه در منطقه القلمون اعلام کرد که نمی‌توان هیچ حرفی درباره حضور حزب‌الله در عملیات علیه گروه تروریستی داعش از جانب سوریه زد.

وی با اشاره به توان ارتش لبنان تاکید کرد که حتی برای لحظه‌ای در قدرت نیروهای ارتش لبنان برای پیروزی در این نبرد شک نداشته و ندارم.

سعد الحریری در ادامه و با اشاره به وضعیت داخلی لبنان تاکید کرد که تمامی گروه‌های سیاسی بر حمایت از ثبات در لبنان تاکید می‌کنند و به هیچ گروه سیاسی مخالف اجازه به چالش کشیدن ثبات لبنان را نخواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز