خبرگزاری کار ایران

حیدر العبادی:

همه نیرو‌ها در عملیات تلعفر مشارکت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۰۰۶

نخست‌وزیر عراق اعلام کرد در عملیات آزادسازی شهر تلعفر و مناطق اطراف آن از اشغال گروه تروریستی داعش، تمامی نیروهای نظامی عراق اعم از مردمی و دولتی شرکت خواهند داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از السومریه‌نیوز، «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق امروز –شنبه- اعلام کرد که در عملیات آزادسازی شهر تلعفر و مناطق اطراف آن از اشغال عناصر گروه تروریستی داعش علاوه بر نیروهای امنیتی دولتی اعم از ارتش، پلیس فدرال و نیروهای مبارزه با تروریسم، نیروهای بسیج مردمی موسوم به حشد الشعبی و بسیج عشایری موسوم به حشد العشائری نیز حضور خواهند داشت. 

عبادی در سخنان خود اضافه کرد که خواستار همبستگی همه جانبه سیاسی و ملی برای نابودی داعش در عراق هستیم. 

وی تصریح کرد: «مبارزه با گروه تروریستی داعش در عراق از حمایت‌های بین‌المللی گسترده‌ای برخوردار است چرا که دنیا فهمیده است که در عراق مبارزه با تروریسم به شکل حقیقی آن در حال انجام است.»

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تاکید کرد که نقشه آزادسازی تلعفر به صورت کامل آماده شده است و در عملیات آزادسازی این شهر و مناطق اطراف آن از کنترل گروه‌ تروریستی داعش، تمامی نیروهای امنیتی دولتی و مردمی حضور خواهند داشت. 

نخست‌وزیر عراق افزود که ما در پی بازسازی تمامی استان‌هایی هستیم که راه مبارزه با تروریسم‌ آسیب‌های فراونی دیده‌اند. 

عناصر گروه تروریستی داعش پس از شکست در موصل به صورت گسترده‌ای به سوی تلعفر رفته و این شهر اکنون محل تمرکز عناصر این گروه تروریستی به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز