خبرگزاری کار ایران

نیویورک تایمز گزارش داد؛

دیدار پسر و داماد ترامپ با وکیل روس

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۱۱۳

یک رسانه آمریکایی مدعی شد فرزند و داماد رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا با یک وکیل روس دیدار کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، نیویورک تایمز مدعی شد «دونالد جونیور ترامپ» فرزند و «جرد کوشنر» داماد و مشاور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا با یک وکیل روس ملاقات کردند. 

نیوریوک تایمز روز گذشته –شنبه- با درج گزارشی مدعی شد فرزند و داماد ترامپ با «ناتالیا وزنتسکیای» وکیل روسیه‌ای که ارتباط نزدیکی با کاخ کرملین دارد در تاریخ نهم ژوئن سال گذشته میلادی در برج ترامپ واقع در منهتن جلسه‌ای خصوصی برگزار کرده‌اند. 

نیویورک تایمز اعلام کرد این جلسه در خصوص برخی از اسناد محرمانه و افرادی که با این امور مرتبط بوده‌اند، برگزار شده است. 

یک مشاور متخصص در پلیس فدرال و همچنین چندین کمیته در کنگره آمریکا در حال بررسی ارتباط احتمالی کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ با روسیه و دخالت این کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ ایالات متحده آمریکا هستند. 

 «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه در دیدار با دونالد ترامپ در حاشیه نشست سران گروه ۲۰ اطمینان داد که روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا دخالتی نداشته است. 

 «جیمز گورلیک» وکیل جرد کوشنر نیز در این رابطه خاطرنشان کرده‌ بود که کوشنر حضور کوتاهی در این جلسه داشته که البته باید گفت که وی در دوران مبارزات انتخاباتی بیش از ۱۰۰ تماس با نمایندگان بیش از ۲۰ کشور جهان برقرار کرده است. 

وی با عادی قلمداد کردن این امر اظهار داشت که کوشنر پیش از این نیز اعلام کرده بود که آماده به اشتراک گذاشتن تمامی این امور است. 

گورلیک در بیانیه‌ای گفت: «همانطور که کوشنر به طور مداوم اظهار داشت، مشتاق همکاری و به اشتراک گذاشتن آنچه که او می‌داند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز