خبرگزاری کار ایران

یگان مبارزه با تروریسم عراق:

البغدادی نیروهایش را رها کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۰۶۶

فرمانده یگان مبارزه با تروریسم وزارت کشور عراق اعلام کرد سرکرده گروه تروریستی داعش با رها کردن نیروهای خود به مکان نامعلومی گریخته است.

به گزارش ایلنا به نقل از العربیه، سرلشکر «معان السعدی» فرمانده عملیات یگان مبارزه با تروریسم عراق امروز –شنبه- در مصاحبه با این شبکه خبری ضمن اعلام خبر ازادسازی مناطق مختلف غرب موصل و تنگ‌تر شدن حلقه محاصره نیروهای عراقی افزود: نیروهای این یگان موفق شدند منطقه «الاصلاح الزراعی» که از مناطق بسیار مهم و حیاتی گروه داعش در غرب موصل بود را آزاد کنند.

وی تاکید کرد گروه تروریستی داعش حساب ویژه‌ای روی استحکامات دفاعی خود در این منطقه برای مبارزه با نیروهای عراقی باز کرده بود.

السعدی خاطرنشان کرد: گروه تروریستی داعش نه تنها در موصل بلکه در تمام عراق در حال متلاشی شدن است و سرکردگان این گروه تروریستی به دلیل از دست دادن نیروهای خود  به فرار از عراق می اندیشند.

فرمانده عملیات یگان مبارزه با تروریسم وزارت کشور عراق تصریح کرد: «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی داعش با رها کردن نیروهای خود از موصل به سوی مکان نامعلومی متواری شده است.

وی با تبهکار قلمداد کردن گروه تروریستی داعش تاکید کرد این گروه تروریستی می‌تواند از نقطه‌ای به نقطه دیگر منتقل شده و امنیت جهان را به خطر بیندازد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز