خبرگزاری کار ایران

پس از ۱۰۰ روز ... ترامپ: در «پیله» گرفتارم و یک آرزو دارم

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۱۱۷

رئیس‌جمهوری جدید آمریکا با اشاره به اینکه با ورود به کاخ سفید گویی درون «پیله» زندگی می‌کند، گفت که فکر نمی کرد پست ریاست‌جمهوری این قدرت دشوار باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از العالم، یکصد روز از دوران ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» می‌گذرد اما احساس می‌کند که در یک پیله گرفتار شده است. وی میزان دشواری شغل جدیدش را درک نکرده است و آرزو می‌کند که بتواند کاری ساده را خودش انجام دهد.

ترامپ در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز به نظر می‌رسد که مشتاق زندگی خود پیش از ورود به کاخ سفید است. این گفت‌وگو به مناسبت گذشت یکصد روز از آغاز بکار ترامپ در کاخ سفید انجام شده است.

وی گفت: «من عاشق زندگی گذشته خود بودم. چیزهای بسیار زیادی داشتم.. الان کارهای بیشتری از دوره زندگی گذشته خود دارم. گمان می‌کردم که مسئله ساده‌تر باشد.»

بعد از گذشت بیش از ۵ ماه از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری و فرا رسیدن یکصدمین روز ریاست‌جمهوری وی، اما به نظر می‌رسد که میهمان جدید کاخ سفید همچنان در حال و هوای روزهای انتخابات به‌سر می‌برد.

گواه مدعا این است که در جریان ملاقاتش با «شی جین‌بینگ» رئیس‌جمهوری چین در واشنگتن، ترامپ برگه‌ای را به وی نشان داد و گفت که این جدید ترین آمار نقشه انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا است. ترامپ در دفترش در کاخ سفید خطاب به رئیس‌جمهور چین گفت: «بفرمایید. می‌توانید این را بگیرید. این آخرین نقشه آمارها است.» وی سپس نسخه‌ای از نقشه آمریکا را به رئیس‌جمهور چین ارایه می‌کند که مناطق پیروزیش در انتخابات با رنگ قرمز مشخص شده است. ترامپ خطاب به رئیس‌جمهور چین افزود: «این به نظر خیلی خوب است، اینطور نیست؟ روشن است که رنگ‌های قرمز متعلق به ما است.»

ترامپ با ملالت درخصوص وضعیت خودش در کاخ سفید صحبت کرد و گفت: «تو عملا داخل پیله کوچکت زندگی می‌کنی؛ زیرا اطراف تو این‌همه محافظ وجود دارد که با وجود آنها عملا نمی‌توانی هرجا بخواهی بروی.»

وقتی ترامپ وقتی کاخ سفید را ترک می‌کند، سوار یک خودروی لوکس یا خودروی شاسی‌بلند می‌شود، اما خودش به خاطر مسائل امنیتی و تشریفاتی نمی‌تواند رانندگی کند. ترامپ می‌گوید: «من رانندگی را دوست دارم اما نمی‌تونم این کار را انجام بدهم.»

چیزهای زیادی در زندگی ترامپ که حالا وارد دوره ریاست‌جمهوری شده، تغییر نکرده است. او امپراطوری مالی خود را از طبقه ۲۶ برج خود مدیریت می‌کرد و به نظر می‌رسد که تماس‌های تلفنی‌اش هنوز قطع نشده باشد.

او همیشه با دوستان و همکاران سابقش در تماس است و از آنها مشورت می‌گیرد و حمایت می‌شود. دستیاران ارشدش می‌گویند که به این مسئله تن داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز