خبرگزاری کار ایران

پاسخ ترزا می به موضع مرکل در قبال برگزیت

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۰۴۵

نخست‌وزیر بریتانیا در واکنش به اظهارات صدراعظم آلمان اعلام کرد مذاکرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا پیچیده خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، «ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا در واکنش به اظهارات اخیر «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در خصوص خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، اعلام کرد مذاکرات مربوط به خروج کشورش از این اتحادیه سخت و پیچیده خواهد بود.

ترزا می همچنین با اشاره با اظهارات مرکل افزود وی بریتانیا را در خصوص مساله خروج از اتحادیه اروپا متوهم دانسته که ۲۷ عضو دیگر این اتحادیه نیز موضع مشابهی با مرکل دارند.

نخست‌وزیر بریتانیا در ادامه تصریح کرد ما مذاکرات پیش‌رو در خصوص خروج از اتحادیه اروپا را پیچیده و دشوار می‌بینیم.

وی افزود، مخالفان برگزیت سعی دارند با ترفندهای گوناگون این مذاکرات را ناکام بگذارند و ۲۷ کشور اروپایی در این مسیر با یکدیگر متحد شده‌اند.

آنگلا مرکل، پنج‌شنبه در پارلمان آلمان و پیش از آغاز نشست سران کشورهای اروپایی در بروکسل، پایتخت بلژیک و مقر اتحادیه اروپا اعلام کرده بود بریتانیا در صورت خروج از اتحادیه اروپا بر خلاف دیگر اعضای این اتحادیه از حقوق خود برخوردار نخواهد شد.

وی افزوده بود داشتن توهمی غیر از آنچه بیان کرده‌ام به معنای هدر دادن وقت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز