خبرگزاری کار ایران

بوریس جانسون:

روسیه از خواب بیدار شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۷۶۱

وزیر خارجه انگلیس طی اظهاراتی در خصوص دولت سوریه، مسکو را هدف انتقاد قرار داد و تصریح کرد که وقت آن رسیده است که روسیه از خواب بیدار شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه تلگراف، «بوریس جانسون» وزیر خارجه انگلیس با انتشار مطلبی در این روزنامه با اشاره به موضع روسیه در قبال مساله سوریه اعلام کرد هنوز فرصت برای مسکو به منظور قرار گرفتن در جبهه درست وجود دارد.

وی طی اظهارات مداخله‌جویانه‌ای با تکرار ادعاهای غرب در خصوص استفاده دولت «بشار اسد» در هدف قرار دادن منطقه «خان شیخون» با تسلیحات شیمیایی، این اقدام راعملی کورکورانه و باعث گسترش هراس در میان مردم دانست.

وزیر خارجه سوریه در ادامه بشار اسد را یک تروریست خواند و وی را به معنی واقعی کلمه «سم» توصیف کرد.

وی با بیان این اظهارات خطاب به مسکو گفت وقت آن رسیده است که روسیه از خواب بیدار شده و جبهه درست را انتخاب کند.

بوریس جانسون خاطرنشان کرد: «آمریکا، انگلیس و متحدان ما معتقد هستند که به احتمال فراوان حمله شیمیایی خان‌شیخون توسط بشار اسد صورت گرفته است».

وی تاکید کرد که تا پیش از حمله شیمیایی، در خصوص اسد در حال دستیابی به یک اجماع بودیم و آن‌ هم اولویت در مبارزه با گروه تروریستی داعش بود که اکنون این رویکرد از بین رفته است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز