خبرگزاری کار ایران

تاریخ دیدار پوتین و ترامپ اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۱۹۶

سخنگوی کرملین در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌ان،‌ اعلام کرد روسیه را در جهان به عنوان یک اهریمن معرفی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین اعلام کرد به دنیا چنین وانمود شده است که روسیه محور شرارت و بدی است.

وی در مصاحبه با این شبکه هرگونه دخالت روسیه در انتخابات آمریکا یا مبارزات انتخاباتی را رد کرد.

پسکوف در ادامه با اشاره به «ساختار قدرتمند و سیاست با ثبات در آمریکا»، مداخله در انتخابات این کشور را امری خواند که به سادگی امکان‌پذیر نیست.

سخنگوی کرملین ادامه داد ما اجازه مداخله در امور داخلی خود را به هیچ کس نمی‌دهیم و در امور داخلی کشوری نیز دخالت نخواهیم کرد.

وی در خصوص ملاقات‌های سفیر روسیه در واشنگتن با مقام‌های نزدیک به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، با عادی جلوه دادن این ملاقات‌ها گفت در این دیدارها در خصوص روابط دوجانبه صحبت شده است.

پسکوف در خصوص دونالد ترامپ نیز اعلام کرد هر دو طرف روس و آمریکایی نگرشی مثبت نسبت به توسعه روابط دوجانبه دارند.

سخنگوی کرملین اعلام کرد ممکن است «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه، با دونالد ترامپ در ماه جولای و در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ با یکدیگر دیدار کنند.

نشست سران گروه ۲۰ در اوایل ماه جولای در شهر هامبورگ آلمان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز