خبرگزاری کار ایران

مسکو:

دور پنجم مذاکرات ژنو ۲۰ مارس برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۲۰۰

مقام‌های روس اعلام کردند دور پنجم مذاکرات صلح ژنو بین مخالفان و دولت سوریه در تاریخ بیستم مارس برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایتارتاس، منابع آگاه اعلام کردند تاریخ جدید مذاکرات آتی ژنو مشخص شده است.

این منابع آگاه اعلام کردند دور پنجم مذاکرات ژنو بین نمایندگان دولت سوریه و هیات نمایندگان گروه‌های مخالف دولت بیستم مارس سال جاری میلادی برگزار می‌شود.

پیش از این، «استفان دی‌میستورا» نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه بدون ذکر تاریخ دقیق دور بعدی مذاکرات اعلام کرده بود دور پنجم این مذاکرات در ماه مارس برگزار خواهد شد.

دور چهارم مذاکرات ژنو بدون حصول پیشرفت خاصی به پایان رسید.

دی‌میستورا با اشاره به دستور کار تدوین شده تاکید کرد اکنون دو طرف درگیر برای رسیدن به راه حل سیاسی برای پایان دادن به درگیری‌ها در سوریه دستور کار مشخصی دارند.

«بشار الجعفری»، نماینده دائم سازمان ملل در امور سوریه و سرپرست هیات نمایندگان دولت سوریه اعلام کرد بر سر دستور کار مذاکرات آتی به توافق دست یافته‌ایم.

گزارش دی‌میستورا به سازمان ملل در رابطه با مذاکرات دور چهام به زودی ارائه می‌شود.

وی همچنین در خصوص برگزاری مذاکرات جدید در آستانه جهت دستیابی به صلح در سوریه اعلام کرد این مذاکرات در تاریخ ۱۴ مارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز