خبرگزاری کار ایران

پاسخ مشاور اوباما به ترامپ:

هیچ رییس‌جمهوری نمی‌تواند دستور شنود تلفن را صادر کند

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۰۴۱

مشاور «باراک اوباما» رییس‌جمهوری پیشین آمریکا تاکید کرد هیچ رییس‌جمهوری در این کشور نمی‌تواند دستور شنود تلفن دیگران را صادر کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، «بن رودز» مشاور ارشد «باراک اوباما» رییس‌جمهوری پیشین آمریکا امروز-شنبه- با رد اتهامات نسبت داده شده به اوباما، یاد‌آور شد رییس‌جمهوری آمریکا نمی‌تواند دستور شنود تماس‌های دیگران را صادر کند.

ترامپ در پیام‌هایی توئیتری، اوباما را متهم کرد که پیش از پیروزی وی، پیام‌هایش در برج ترامپ را شنود می‌کرده است.

رودز گفت: «هیچ رییس‌جمهوری نمی‌تواند دستور شنود صادر کند. این قوانین برای حفظ مردم از انسانی مثل تو وضع شده است.»

وی افزود: «تنها یک دروغ‌گو می‌تواند چنین چیزی را مطرح کند.»

ترامپ در یک پیام توئیتری نوشت: «این افتضاح است. فهمیده‌ام که اوباما تماس‌های من را پیش از پیروزی در برج ترامپ شنود می‌کرده است.»

وی همچنین در این پیام‌های توئیتری افزود: «آیا این قانونی است که رئیس‌جمهور، تماس‌های فردی که در قالب نامزد در یک انتخابات وارد رقابت شده است را شنود کند. این مساله از سوی دادگاه رد شده است».

ترامپ مدعی شد: «قول می‌دهم که یک وکیل خوب می‌تواند از این حقیقت که اوباما در ماه اکتبر دقیقا پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری تماس‌های من را شنود می‌کرده است، پرونده‌ای فوق‌العاده مطرح کند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز