خبرگزاری کار ایران

جدیدترین اخبار از سرنوشت البغدادی

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۱۳۹

یک منبع امنیتی عراق اخبار جدید در خصوص سرنوشت و محل اختفای سرکرده داعش منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، یک منبع امنیتی در استان کرکوک اعلام کرد که «ابوبکر البغدادی»، سرکرده داعش در شهر «الرقه» سوریه به سر می‌برد.

چندی پیش یک منبع محلی گفته بود که البغدادی در نتیجه حمله هوایی جنگنده‌های نیروی هوایی ائتلاف در غرب استان نینوا زخمی شده است.

این منبع امنیتی با تکذیب حضور سرکرده داعش در شهرک «البعاج» در غرب موصل تاکید کرد وی در شهر الرقه، پایتخت خودخوانده داعش حضور دارد.

این منبع که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد عملیات هدف قرار دادن کاروان سرکردگان داعش که از سوریه به سوی موصل در حال حرکت بودند، طی یک عملیات اطلاعاتی دقیق صورت گرفته است.

وی افزود نیروهای عراقی با محاصره تمامی محورها و گذرگاه‌های مرزی عراق با ترکیه و سوریه امکان خروج ابوبکر البغدادی از موصل در صورت حضور وی در این شهر را غیرممکن کرده‌اند.

آمریکا اعلام کرده است به کسی که هر گونه اطلاعاتی که منجر به مشخص کردن محل اختفاء و بازداشت سرکرده داعش شود، ۲۵ میلیون دلار پاداش می‌دهد.

پیشتر برخی از منابع اعلام کرده بودند ابوبکر البغدادی و برخی دیگر از سرکردگان داعش طی یک حمله هوایی در محله البعاج موصل زخمی شده‌اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز