خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین رویدادهای جهان در ۱۲ ساعت گذشته

حمله تروریستی در چین، انتقاد وزیرخارجه آمریکا از مواضع سران رژیم صهیونیستی، آمادگی نیروهای عراقی برای آغاز مرحله دوم عملیات آزادسازی موصل، هدف قرار گرفتن سفارت روسیه در دمشق و تلاش اوباما برای اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه از مهم‌ترین رویدادهای جهان در دوازده ساعت گذشته به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، مهمترین رویدادهای جهان در ۱۲ ساعت گذشته به شرح ذیل از نظر خواهد گذشت:

پی حمله تروریستی به یک ارگان دولتی در استان مسلمان‌نشین «سین کیانگ» چین پلیس وارد عمل شده و چهار تن که در این عملیات دست داشته‌اند را از پای درآورده است.

 «جان کری» وزیر امورخارجه آمریکا از مواضع اخیر سران رژیم اشغالگر قدس به ویژه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل انتقاد کرد و گفت ادامه شهرک سازی در سرزمین‌های فلسطینیان نقض قوانین بین المللی به شمار می‌رود.

سرلشکر «نجم الجبوری» فرمانده عملیات آزاد سازی استان نینوا اعلام کرد نیروهای عراقی با آمادگی کامل در انتظار صدور فرمان آغاز دومین مرحله آزادسازی موصل هستند.

تروریست‌ها به وسیله خمپاره سفارت روسیه در دمشق را هدف حمله قرار دادند اما گلوله‌هایی که به محوطه ساختمان اصابت کرد منفجر نشده و تلفاتی بر جای نگذاشت.

روسیه اعلام کرد دولت اوباما با نزدیک شدن به پایان عمر کاری خود و برای مخفی کردن ناکامی‌هایش در عرصه بین المللی سعی می‌کند به تحریم روسیه بپردازد.

کد خبر : ۴۴۲۷۵۹