خبرگزاری کار ایران

حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست در شرق رفح

منابع صهیونیستی از حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به گروهی از نظامیان صهیونیست در شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه و اصابت یک خمپاره به خودروی نظامی صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به تجاوزها و حملات توپخانه‌ای ارتش صهیونیستی به شرق رفح، سه گلوله خمپاره از شرق غزه به سمت گروهی از نظامیان صهیونیست در نزدیکی مرزهای شرقی رفح شلیک کردند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین به اصابت مستقیم یک گلوله خمپاره به یک خودروی نظامی ارتش صهیونیستی در شرق رفح اذعان کردند و برخی منابع هم از شنیده شدن صدای دست کم سه انفجار شدید در نزدیکی پایگاه نظامی صوفا در شرق رفح خبر می‌دهند.

این حملات مقاومت فلسطین پس از آن صورت گرفت که توپخانه ارتش صهیونیستی ظهر امروز -پنجشنبه- پایگاه نظامی «شهید دانیال منصور» (پایگاه رصد) گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نزدیکی پایگاه نظامی صوفا در شمال شرق شهر رفح واقع در جنوب باریکه غزه را هدف قرار داد.

توپخانه ارتش صهیونیستی این پایگاه نظامی گروهان‌های قدس در شمال شرق رفح را که صبح امروز تخلیه شده بود، هدف حمله قرار داد که مقاومت فلسطین نیز در واکنش به آن سه گلوله خمپاره به سمت پایگاه نظامی صوفا شلیک کرد.

 

کد خبر : ۳۶۸۱۸۳